آیفون ۱۵ اولترا و گلکسی S24 اولترا را پیش از رونمایی رسمی ببینید!

آیفون ۱۵ اولترا و گلکسی S24 اولترا را پیش از رونمایی رسمی ببینید!

رندر منتسب‌به آیفون ۱۵ اولترا و گلکسی S24 اولترا، پرچم‌دارهای معرفی‌نشده‌ی اپل و سامسونگ را از نمای جلو به‌نمایش می‌گذارد.
اپل تا چند هفته‌ی دیگر آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس (یا آیفون ۱۵ اولترا) را رونمایی می‌کند، اما گلکسی S24 اولترا به‌این‌زودی‌ها از راه نمی‌رسد. درحالی‌که افشاگران به کاهش حاشیه‌ی نمایشگر آیفون ۱۵ اولترا اشاره می‌کنند، برخی منابع از افزایش غیرمنتظره‌ی حاشیه‌ی گلکسی S24 اولترا می‌گویند.

حساب کاربری Ice Universe در شبکه‌ی اجتماعی ایکس(توییتر سابق)، دو رندر منتسب‌به آیفون ۱۵ اولترا و گلکسی S24 اولترا را که بر اساس شایعات ساخته شده‌اند فاش کرده است. در این دو رندر تفاوت بین حاشیه‌ی نمایشگر پرچم‌دارهای جدید اپل و سامسونگ را می‌بینیم.

 

Ice Universe اسفند سال گذشته گفت آیفون ۱۵ پرو مکس با بهره‌مندی از حاشیه‌ی ۱٫۵۵ میلی‌متری، رکورد باریک‌ترین حاشیه‌ی نمایشگر را از آن خود خواهد کرد. در همین حین ادعا شده است که پهنای حاشیه‌ی سمت چپ و راست نمایشگر گلکسی S24 اولترا ۳٫۴۲ میلی‌متر و پهنای حاشیه‌های بالا و پایین ۳٫۰ میلی‌متر خواهد بود.

افشاگران به‌صورت گسترده به افزایش قیمت آیفون در نسل جدید اشاره کرده‌اند. با افزایش قیمت موبایل آیفون ۱۵ نسبت‌به نسل قبل، بعید نیست که قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا نیز افزایش پیدا کند.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.