ماژول دوربین لو رفته آیفون 16 به طرح بندی دوربین عقب عمودی اشاره می کند

ماژول دوربین لو رفته آیفون 16 به طرح بندی دوربین عقب عمودی اشاره می کند

به نظر می رسد اپل جانشین آیفون 15 پلاس را برای مدل بزرگتر آیفون 16 پلاس SE با یک دوربین تکی کنار بگذارد.


با توجه به جزئیاتی که توسط یک مشاور اطلاعاتی به اشتراک گذاشته شده است، ظاهراً سری گوشی‌های هوشمند آیفون 16 اپل ممکن است با طرح‌بندی دوربین عقب بازطراحی‌شده وارد بازار شوند. یک تصویر فاش شده از آنچه گفته می شود ماژول دوربین مدل آیفون 16 است، نشان می دهد که این گوشی می تواند اولین مدل پس از آیفون 12 با طرح دوربین عمودی باشد. یک نشت کلی همچنین حاکی از آن است که سری آیفون 16 شامل پنج مدل خواهد بود که مدل پلاس اس ای جایگزین مدل پلاس 6.7 اینچی خواهد شد.

به نظر می رسد تصویری که توسط کاربر X (توئیتر سابق)، Majin Bu در پلتفرم میکروبلاگینگ ماژول دوربین ادعایی آیفون 16 به اشتراک گذاشته شده است، گزارش های قبلی مبنی بر اینکه این تلفن دارای طرح دوربین عمودی است را تأیید می کند. MacRumors گزارش می دهد که توانسته است به طور مستقل از طریق منابع صنعتی معتبر بودن جزء پروژه دوربین I-34 را تأیید کند.

 

کاربر X اخیراً تصاویری از آنچه به نظر می رسد رندر گوشی های هوشمند آیفون 16 باشد به بیرون درز کرده است. بر خلاف سری آیفون 15، طبق تصاویر فاش شده، این شرکت می تواند امسال پنج مدل را عرضه کند. اینها می توانند iPhone 16 SE، iPhone 16 Plus SE، iPhone 16، iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max باشند.

 

مدل‌های آیفون SE دارای یک دوربین پشتی تکی هستند، در حالی که مدل استاندارد آیفون 16 دارای دو دوربین در یک طرح عمودی است. نشان داده شده است که آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس رده بالای این شرکت دارای طرح دوربین سه گانه عقب تراز عمودی هستند. با این حال، ارزش آن را دارد که این ادعا را با کمی نمک در نظر بگیریم، زیرا کاربر X می گوید که هیچ اطلاعاتی در مورد منبع تصویر ندارد.

تغییرات چینش دوربین در سری آیفون 16 تنها تغییراتی نیستند که انتظار می‌رود روی این گوشی هوشمند وارد شوند - همچنین انتظار می‌رود اپل تمام مدل‌های این سری را به یک دکمه Action (معرفی شده در مدل‌های آیفون 15 پرو) و یک دکمه مجهز کند. دکمه اختصاصی Capture که گفته می شود دسترسی سریع به دوربین را فراهم می کند.

شایان ذکر است که چندین ماه تا عرضه مدل های ادعایی آیفون 16 اپل باقی مانده است. همچنین مشخص نیست که آیا اپل جانشین آیفون 15 پلاس را برای یک مدل بزرگتر آیفون 16 پلاس SE با یک دوربین تکی کنار می‌گذارد یا خیر و آیا قیمت پایین‌تری نسبت به آیفون 15 پلاس 6.7 اینچی سال گذشته خواهد داشت یا خیر. جزئیات بیشتر در مورد مدل های آیفون 2024 این شرکت احتمالا در ماه های آینده منتشر خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.