مشکل متصل نشدن VPN

مشکل متصل نشدن VPN

درود برهمه دوستان .

قبل از اینکه بریم سراغ رفع اتصال در گوشی همراه درمورد وی پی ان و کاربرد آن توضیحاتی بدم خدمتتون .

VPN مخفف Virtual Private Network به معنای شبکه خصوصی مجازی است. VPN یک اتصال امن و رمزگذاری شده بین رایانه و اینترنت شما برقرار می کند و یک تونل خصوصی برای داده ها و ارتباطات شما در هنگام استفاده از شبکه های عمومی فراهم می نماید. شبکه های خصوصی مجازی اکنون سنگ بنای حفظ حریم خصوصی آنلاین هستند.

 اگر می خواهید در مورد وی پی ان بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

VPN چیست؟
VPN یا شبکه خصوصی مجازی یکی از بهترین ابزارها برای حفظ حریم خصوصی اینترنت شما است. وی پی ان اتصال شما را رمزگذاری می کند، آدرس IP شما را پنهان می سازد و هنگام وب گردی، خرید و بانکداری آنلاین شما را مخفی نگه می دارد.

در حالی که شبکه های خصوصی مجازی زمانی یک راه حل جدید در حوزه فناوری بودند، اکنون یکی از ابزارهای ضروری هستند. اگر مفهوم وی پی ان برای شما کمی مبهم است، در ادامه این مفهوم را با یک مثال توضیح می دهیم.

تصور کنید که اینترنت یک بزرگراه واقعی است و ما با موتور سیکلت در حال حرکت هستیم. در طول مسیر از مکان های مورد علاقه خود ( وب سایت ها ) بازدید می کنیم، از مغازه ها خرید می کنیم، اخبار را می خوانیم، بازی می کنیم و موارد دیگر. با نشستن روی موتور سیکلت و حرکت در بزرگراه، فعالیت های آنلاین شما کاملاً قابل مشاهده و ردیابی هستند. حال فرض کنید می توانید از یک تونل خصوصی استفاده نمایید. وی پی ان به عنوان تونل شخصی شما عمل می کند و موجب می گردد که شما ناشناس باقی بمانید.

 

مرحله اول :به تنظیمات گوشی بروید و تاریخ ساعت  خودتون رو در حالت خودکار قرار بدهید .

مرحله دوم: تنطیمات APN گوشی خودتون رو برحسب نوع سیم کارت وارد کنید.

با یک جستجوی ساده میتونید به راحتی انجامش بدید.

مرحله سوم :در تنظیمات گوشی خودتون در بخش vpn تمامی وی پی ان های خودون رو حذف کنید (با اینکار دسترسی وی پی ان رو فقط میگیرید و غیرفعال میشه)

در مرحله بعدی شما می بایست در سرچ گوگل خودت نسبت به نوع شبکه خودتون (همراه اول, ایرانسل , رایتل ,وای فای و...) vpn مورد نظر خودتون رو دانلود کنید

پیشنهاد میشه برای کاربرانی که برای پیج اینستاگرام کاری خودشون به دنبال وی پی ان میگردن  بهتر آی پی ثابت استفاده کنند از لحاظ سرعت و کیفیت و نوع اتصال بالاترین کیفیت رو دارن.

در مورد نوع آی پی ثابت ها دونوع داریم :

دسته اول اشتراکی های رسمی مثل هات اسپاد شیلد ,نورد وپی ان, اکسپرس وی پی ان و...

دسته دوم :کد های ساخته شده توسط سرور ها که به صورت Vmess,Vlesو...

دسته اول سرعت کمتری اما اتصال دائمی دارد

دسته دوم ممکنه به صورت حجمی یا نامحدود براتون قرار داده میشه.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.