چگونه میزان شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم؟

چگونه میزان شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم؟

چگونه میزان شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم؟

 متاسفانه کاربران اندروید قابلیت مشاهده برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد ایرپاد را ندارند. امکان مشاهده میزان باقی مانده شارژ باتری ایرپاد بدون دسترسی به بخش بررسی عملکرد باتری وجود ندارد. اگر دائما از ایرپاد استفاده می‌کنید، عدم دسترسی به بخش موردنظر می‌تواند برای شما دردسرساز شود، البته روش‌هایی برای مشاهده شارژ باتری ایرپاد در اندروید وجود دارد و ما در این مقاله پاسخ شفافی به سوال چگونه میزان شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم خواهیم داد.

بررسی باتری ایرپاد در اندروید

همانطور که گفته شد، ایرپادها برای اتصال به iOS بهینه‌سازی شده‌اند و کاربرانی که قصد دارند آن را به اندروید متصل کنند، نمی‌توانند به قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، عدم دسترسی به بخش بررسی باتری ایرپاد یکی از ویژگی‌های ذکرشده است. هنگامی که قاب ایرپاد را در گوشی‌های آیفون یا دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS باز کنید، سطح باتری را به صورت خودکار نمایش می‌دهد.

همچنین زمانی که آن را به iOS هم متصل کنید، می‌توانید میزان باقی مانده شارژ را مشاهده کنید. دو برنامه کاربردی برای مشاهده شارژ ایرپاد در اندروید با عملکرد ایده‌آل در دسترس قرار دارند که در ادامه معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید دیدن میزان شارژ ایرپاد در گوشی سامسونگ را با روش‌های زیر انجام دهید. همچنین با این دو برنامه دیدن میزان شارژ ایرپاد در گوشی شیائومی هم امکان‌پذیر است.

برنامه MaterialPods

این ویژگی‌ها به صورت پیش فرض در اندروید در دسترس نیستند، اما می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث برای تکرار آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، MaterialPods با بیشتر از نیم میلیون دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های در دسترس کاربران اندروید است.

این اپلیکیشن قابل تنظیم بوده و انیمیشن‌های فانتزی سه بعدی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. نسخه پرو دارای قابلیت خودکار ادامه پخش (در زمانی که به ایرپاد متصل شوید)، است. همچنین توانایی تشخیص خودکار قرارگیری درون گوش را دارد، اما هنوز این قابلیت به صورت آزمایشی ارائه شده است.

قبل از تلاش برای استفاده از MaterialPods باید وضعیت اتصال ایرپاد به گوشی اندروید را بررسی کنید تا دیدن میزان شارژ ایرپاد در گوشی شیائومی یا سامسونگ امکان‌پذیر باشد. در این بخش راهنمای سریع درباره چگونگی بررسی سطح باتری را توضیح داده‌ایم:

برنامه MaterialPods را باز کنید.

                                               چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم - 1

در قسمت پایین Bluetooth LE Scanning باید روی گزینه بررسی مجوزها (Check Permission) ضربه بزنید و سپس گزینه اجازه دادن (Allow) را انتخاب کنید.

                                              چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم - 2

در بخش پایین Draw Over Other Apps، گزینه Check Permission را انتخاب کنید.

                                              چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم - 3

در ادامه کار باید روی نام MaterialPods ضربه بزنید تا گزینه مخصوص ارائه دسترسی انتخاب شود.

                                              چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم - 4

در قسمت پایین Disable Battery Optimization باید گزینه check Permission را انتخاب کرده و اجازه (Allow) را صادر کنید.

                                              چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم - 5

هم اکنون باید گزینه بستن (Close) را روی نوتیفیکیشن پاپ آپ Dear User انتخاب کنید.

                                              

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.